martes, 13 de noviembre de 2007

Nunca Mais

......por qué no hay año en el que no veamos las playas, las costas, el mar, llenos de lo llamado chapapote, porque cada año aves, peces, algas..........mueren por esto............

NUNA MAIS(En gallego)
Amence e na ría
Todo é do mesma cor.
Negro morte vai tiñendo
Nesas frontes a suor: Desolación.
No porto as redes
Quedáronse sen labor.
Sen argumentos quedouse
Neses ollos a ilusión.
Non me canso de soñar
Que, cando salga o sol
A praia limpará.
E apago o meu televisor
Que, de tanto dor,
Non para de chorar.
Nunca máis, nunca máis, nunca máis,
A marea canalla
dous piratas dá mar.
E os vellos do lugar
Din que por aquí pasara xa.
Din que hoxe choraba o mar
Bágoas negras de soidade.
Non me canso de soñar Que,
cando salga o sol
A praia limpará.
E apago o meu televisor Que,
de tanto dor, Non para de chorar.
Nunca máis, nunca máis, nunca máis,
A marea canalla dous piratas dá mar. ************************************************************************** NUNA MAIS(en castellano)
Amanece y en la ría
Todo es del mismo color.
Negro muerte va tiñendo
En esas frentes el sudor: Desolación.
En el puerto las redes
Se han quedado sin labor.
Sin argumentos se ha quedado
En esos ojos la ilusión.
No me canso de soñarQue,
cuando salga el sol
La playa limpiará.
Y apago mi televisor
Que, de tanto dolor,
No para de llorar.
Nunca máis, nunca máis, nunca máis,
A marea canalla dos piratas da mar.
Y los viejos del lugar
Dicen que por aquí Había pasado ya.
Dicen que hoy lloraba el mar
Lágrimas negras de soledad.
No me canso de soñarQue,
cuando salga el sol La playa limpiará.
Y apago mi televisor Que,
de tanto dolor,
No para de llorar.
Nunca máis, nunca máis, nunca máis,
A marea canalla dos piratas da mar.

Publicado por Isabel84

No hay comentarios: